poznaliśmy osoby pracujące w przedszkolu, rozwijaliśmy sprawność ruchową, kształtowaliśmy umiejętność uważnego słuchania i wypowiadania się na dany temat;
poznawaliÅ›my nazwy zabawek i sprzÄ™tów używanych w przedszkolu i na placu zabaw, ilustrowaliÅ›my ruchem piosenki, rymowanki i opowiadania, rozwijaliÅ›my sprawność manualnÄ…, integrowaliÅ›my siÄ™ z kolegami i koleżankami z grupy;
poznawaliśmy zasady utrzymania higieny, nazywaliśmy przedmioty używane w łazience, rozwijaliśmy zainteresowania badawcze i podejmowaliśmy samodzielną aktywność poznawczą;
nazywaliÅ›my kolory, rozwijaliÅ›my sÅ‚uch i wyobraźniÄ™ muzycznÄ…, ilustrowaliÅ›my treÅ›ci utworów ruchem, poznawaliÅ›my jednÄ… z najstarszych form tanecznych, jakÄ… jest korowód, ksztaÅ‚towaliÅ›my poczucie rytmu, rozwijaliÅ›my wspóÅ‚pracÄ™;
utrwalaliśmy wiedzę o nazwach i wyposażeniu pomieszczeń przedszkolnych oraz o osobach pracujących w przedszkolu, rozwijaliśmy koordynację wzrokowo-ruchową i umiejętności konstrukcyjne, budowaliśmy poczucie własnej wartości, rozwijaliśmy kreatywność.
Zamieszczamy krótkÄ… fotorelacjÄ™ z niektórych zajęć