7.00 - 8.20 – Schodzenie się dzieci. Zajęcia indywidualne lub zespołowe prowadzone przez nauczyciela, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy ruchowe.
8.20 - 8.30 – Przygotowanie do śniadania. Czynności porządkowe i higieniczne.
8.30 - 9.00 - Śniadanie. Kształtowanie prawidłowych nawyków oraz odpowiedniego zachowania się podczas spożywania posiłków.
9.00 - 9.10 – Modlitwa poranna. Kształtowanie poczucia Bożej Opatrzności poprzez wspólną modlitwę.
9.10 - 10.30 – Zajęcia dydaktyczne w ramach realizowania podstawy programowej. W sali lub na powietrzu zajęcia dydaktyczne wg planów pracy nauczycielek.
10.00 - Drugie śniadanie. Owoce lub sok owocowy.
10.15 - 10.30 – Czynności organizacyjno-porządkowe. Przygotowywanie się do wyjścia na podwórko, trening samodzielności przy ubieraniu się dzieci.
10.30 - 11.45 – Zabawa na powietrzu. Obserwacje przyrodnicze w ogrodzie lub w lesie, zabawy sportowe oparte na spontanicznej aktywności dzieci, spacery i wycieczki.
11.45 - 12.00 – Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne/ toaleta.
12.00 - 12.30 - Obiad. Kształtowanie prawidłowych nawyków oraz odpowiedniego zachowania się podczas spożywania posiłków, trening czynności higienicznych podczas mycia zębów, przygotowanie do odpoczynku.
12.30 - 14.15 – Relaksacja. Dzieci młodsze-leżakowanie - słuchanie słuchowisk literacko-muzycznych, bajek relaksacyjnych, muzyki, dzieci starsze – relaksują się słuchając muzyki lub bajek, zabawy wg własnych zainteresowań.
14.15-14.30 – Zabawy ruchowe wg inicjatywy nauczyciela